Hükümler ve Koşulla

Aşağıdaki Genel Satış Hüküm ve Koşulları, e-ticaret Web Sitesi www.cool-mania.com ("Web Sitesi") üzerindeki ürün ve / veya hizmetlerin teklifini ve satışını düzenler. Lütfen herhangi bir ürün sipariş etmeden önce bu Genel Hüküm ve Koşulları dikkatlice okuyun.

Slovakya'da kayıtlı bir Şirket olan Media Leaders sro (İşletme sicil numarası 46 406 999, vergi kodu ve KDV numarası SK2023368787, Slovakya'da Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica, Slovakya adresinde kayıtlı. -ticaret Sitesi Cool-mania

1. Web sitesi uygulama alanı

1.1 Cool-mania çevrimiçi mağazası perakende satışlar için ayrılmıştır. Cool-mania, yalnızca müşterilere "son kullanıcılara", yani "Tüketicilere" satış için ürünler sunar. İşinde gerçekleştirilen herhangi bir ticari, zanaatkar veya mesleki faaliyetle ilgisi olmayan bir amaçla mal satın alan herhangi bir kişi "Tüketici" olarak kabul edilir. Kullanıcı bir "Tüketici" değilse, çevrimiçi mağazada sipariş göndermekten kaçınmaya davet edilir; Cool-mania, "Tüketici" olmayan kullanıcılardan verilen siparişleri ve Cool-mania'nın iş politikasına uymayan herhangi bir siparişi işleme koymama hakkını saklı tutar.

1.2 Web sitesinde yer alan tüm bilgiler, herhangi bir Ülke veya yerde ürün satışı için bağlayıcı bir teklif oluşturmaz.

Web Sitesinde satışa sunulan ürünler, yalnızca dünya çapında ikamet eden ve varış noktası olarak belirtilen Müşterilere satın alınabilir ve gönderilebilir.

1.3 Web Sitesinde Ürünlerin satın alınmasına, en az on sekiz (18) yaşında olmayı garanti eden ve yasal olarak bağlayıcı sözleşmeler yapabilen kişilere izin verilir.

1.4 Web Sitesindeki Ürünlerin satışı, Madde 50 ve müteakip maddeler tarafından düzenlenen bir mesafeli sözleşmedir. 6 Eylül 2005 tarih ve 206 sayılı Slovak Yasama Kararnamesi (“Tüketici Yasası”) ve 9 Nisan 2003 tarih ve 70 sayılı Slovak Yasama Kararnamesi, elektronik ticaret düzenlemesini içermektedir.

1.5 Geçerli Genel Satış Hüküm ve Koşulları, satın alma siparişinin iletildiği tarihte yayınlananlardır. Olası yasal değişiklikler göz önünde bulundurularak zaman zaman değiştirilebilirler. Herhangi bir değişiklik Web Sitesinde yayınlandığı tarihten itibaren geçerli olacaktır.

 

2. Genel Satış Hüküm ve Koşullarının Kabulü ve sözleşme akdi

2.1 Sözleşmeyi imzalamak için mevcut dil İngilizce'dir. Sözleşme, yukarıdaki paragraf 1.2'de belirtildiği gibi Avrupa Birliği Ülkelerinde yapılır.

2.2 Müşterinin bu Hüküm ve Koşulları dikkatle okuması gerekmektedir. Müşteri, satın alma işlemi sırasında veya öncesinde, bunun bir kopyasını ve ayrıca Cayma Hakkı ve Cool-mania'nın Web Sitesinde sağladığı diğer bilgileri indirmesi, kaydetmesi veya yazdırması için teşvik edilir.

2.3 Web Sitesinde bir veya daha fazla Ürün satın alma işlemini tamamlamak için Müşteri, sipariş aşamalarında Web Sitesinde görünen talimatları izleyerek Sipariş Formunu doldurmalı ve elektronik olarak Cool-mania'ya göndermelidir.

2.4 Web Sitesi aracılığıyla bir Sipariş Formu göndererek (ileriye doğru) Müşteri, Cool-mania ile yaptığı sözleşmede bu Genel Satış Hüküm ve Koşullarına koşulsuz olarak uymayı kabul eder ve kabul eder. Bu Genel Satış Koşullarında yer alan belirli şartlarda anlaşmazlık olması durumunda, kullanıcı Web Sitesinde satın almak için herhangi bir sipariş formu göndermemeye davet edilir.

2.5 Cool-mania, Kanun şartlarına uygun olarak Sipariş formlarını bir veri tabanında dosyalayacaktır. Müşteri, Web Sitesindeki "http://www.cool-mania.com/user/in " bölümünden Sipariş Formuna erişebilir.

2.6 Müşteri siparişini gönderdikten sonra, Cool-mania siparişin alındığını onaylayan bir "Sipariş girişi onayı" e-postası gönderir.
Bu e-posta, siparişin temel unsurlarının bir özetini gösterir: müşteri tarafından girilen kişisel veriler, teslimat adresi, sipariş edilen ürünlerin ayrıntıları (açıklama ve miktar), fiyat ayrıntıları, ödeme yöntemi, teslimat maliyetleri ve ayrıca olası ek maliyetler Cayma Hakkı hakkında bilgi ve Genel Satış Hüküm ve Koşullarının Özeti olarak. Müşteri, doğruluğu teyit etmeyi ve olası düzeltmeleri [email protected] e-postası yoluyla iletmeyi taahhüt eder.
Bu e-posta mesajı siparişin kabulünü değil, sadece uygun Cool-mania sistemleri tarafından doğru şekilde alındığının onayını teşkil eder.Müşteri ayrıca başka herhangi bir yerde kullanılması gereken kişisel "Sipariş Numarası" nı da bulacaktır. Cool-mania ile iletişimi takiben.

2.7 Cool-mania ve Müşteri arasındaki sözleşme ancak Cool-mania, Siparişin "Sipariş ve Sevkiyat Onayı" e-postası ile kabul edildiğini onayladığında imzalanacaktır.

2.8 Müşteriye sipariş durumunu onaylayan herhangi bir e-posta ("Daha Fazla Bilgi İsteği" e-postası veya "Teslimat gecikmesi bildirimi" e-postası gibi) veya siparişle ilgili sözlü iletişim, siparişin kabul edildiği şeklinde değerlendirilmemelidir.
Sözleşmenin tamamlanması, Cool-mania Müşteriye kabul etmediğini bildirmediği veya Müşteri'nin iptalini talep etmediği sürece, sipariş edilen ürünlerin sevkiyatıyla birlikte gerçekleşir.

2.9 Cool-mania, yeterli ödeme gücü garantisi vermeyen veya eksik veya yanlış olan siparişleri reddetme veya kısıtlama hakkını saklı tutar. Artık mevcut olmayan ürünlerle ilgili siparişlerin yanı sıra (stokta yok)
Bu cümlelerde Cool-mania, sözleşmenin tamamlanmadığını ve satın alma siparişinin kabul edilmediğini, reddedilme nedenlerini belirterek Müşteriye mümkün olan en kısa sürede e-posta yoluyla bildirir.
Ödeme halihazırda tamamlanmışsa, Cool-mania, müşteriye işlemin iptali ile halihazırda tahsil edilmiş olan tutarın iadesini sağlar (bkz. Madde 13. Para iadesi yöntemi)
Cool-mania ayrıca, Cool-mania'nın önceki bir siparişle ilgili devam eden hukuki anlaşmazlığı olan herhangi bir Müşteriden gelen siparişleri reddetme hakkını saklı tutar. Cool-mania, herhangi bir hileli faaliyetten şüphelenirse herhangi bir siparişi iptal edebilir ve daha önce sahte sipariş geçmişi olan müşterilerden gelen siparişleri işleme koymayı reddedebilir.

3. Ürün Bilgileri ve Ürün Bulunabilirliği

3.1 Her bir ürünün ana özellikleri, üreticiler tarafından sağlanan bilgilere dayalı olarak her "Ürün bilgileri sayfasında" görüntülenir. Cool-mania, herhangi bir Ürün bilgi sayfasını önceden haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.

3.2 Cool-mania, resimleri satışa sunulan ürünlere olabildiğince yakın bir şekilde temsil etmek için en iyisini deneyecektir.
Ürünlerin renkleri ise kullanıcı tarafından kullanılan bilgisayar sistemlerinin ayarlarına göre gerçek olanlardan farklılık gösterebilir.
Ürün Spesifikasyonları'ndaki resimler de renk, boyut veya herhangi bir ürün aksesuarı ile bağlantılı olarak farklı olabilir. Satın alma sözleşmesinin amaçları doğrultusunda, müşteri tarafından gönderilen sipariş formunda yer alan ürün açıklaması geçerli olacaktır.

3.3 Web sitesinde, örneğin, ya da Sözlük Satın Alma Kılavuzunda bulunanlar gibi genel nitelikteki satın alma işlemlerine yönelik destekleyici bilgiler de gösterilebilir.
Bu bilgiler, tek bir ürünün gerçek özelliklerine karşılık gelmeyen basit genel bilgilendirici materyal olarak sağlanır. Satın alma sözleşmesinin amaçları doğrultusunda, müşteri tarafından gönderilen sipariş formunda yer alan ürün açıklamasına öncelik verilecektir.

3.4 Her ürün için “Ürün bilgileri sayfasında” “Ürün Bulunabilirliği” hakkında bilgiler içeren özel bir bölüm vardır. Müşteri yalnızca aşağıdaki “Stokta” ifadesine sahip ürünleri satın alabilir.
Ürün durumunun " Stokta Yok " olması durumunda Müşteri, ürünün rezervasyonunu gerçekleştirebilir ve müşteri adına Cool-mania tedarikçiye sipariş verecektir. Ürün mevcut olduğunda, Cool-mania Müşteriyi e-posta yoluyla bilgilendirecektir.

3.5 Alışveriş Sepetine ürün eklemenin, ürünün otomatik olarak Müşteriye rezerve edildiği anlamına gelmediğini lütfen unutmayın.
Ürün, bu Satış Hüküm ve Koşullarına uygun olarak Cool-mania tarafından gönderilen ve Sipariş onayı bildirimine kadar diğer müşteriler tarafından satın alınabilir.
Web sitesindeki eşzamanlı satın alma siparişlerine bağlı olabilir. Teknik nedenlerden dolayı, siparişin iletilmesinden sonra “mevcut bir ürünün” stokta kalmaması ve bu nedenle yeni bir tedarikin beklenmesi gerekebilir. Bu durumda Müşteri derhal e-posta ile bilgilendirilecektir ("Ürün rezerve edildi" veya "teslimat gecikmesi") ve ürün sevkiyatından önce istediği zaman içerisinde yer alan "iptal" butonuna tıklayarak siparişin iptal edilmesini talep edebilir E-posta.

3.6. Sipariş edilen Ürünün mevcut olmaması durumunda Müşteri, siparişin iletimini takip eden günden itibaren otuz (30) gün içinde derhal ve her halükarda e-posta ile bilgilendirilecektir. Ödeme zaten tamamlandıysa, Cool-mania eşzamanlı olarak Müşteriye işlemin iptali ile halihazırda tahsil edilen tutarın iadesini sağlar. (aşağıdaki paragrafa bakın: 13. Para iadesi prosedürleri)

4. Fiyat, nakliye masrafları, vergiler ve harçlar

4.1 Web sitesinde yayınlanan tüm Fiyatlar, cari döviz kurlarına göre diğer para birimlerine çevrilmiş € (Euro) cinsindendir. Ürünler dünya çapında gönderilir ve teslim edilirse KDV (% 20) dahildir.

4.2 Cool-mania, Ürünlerin fiyatını istediği zaman değiştirme hakkını saklı tutar. Müşteriden tahsil edilecek Ürün fiyatının, Siparişin sunulması sırasında Web Sitesinde gösterilen fiyat olduğu anlaşılmaktadır. Siparişin iletimini müteakip olası artış veya azalma dikkate alınmayacaktır.

4.3 Ürün Fiyatına nakliye masrafları dahil değildir. Teslimat masrafları müşteriden tahsil edilir ve Müşteri tarafından Toplam Sipariş Bedeli'nin ödenmesi ile müşterek olarak ödenir.
Tüm siparişlerin tutarı , çevrimiçi satın alma prosedürü sırasında ve tamamlanmadan önce Alışveriş Sepetinde ve ayrıca "Sipariş ve Sevkiyat Onayı" e-postasında 8 eur'dir (KDV dahil).

4.4 Toplam Sipariş Fiyatı (teslimat masrafları ve diğer ek masrafların ayrı bir göstergesi ile birlikte) her zaman satın alma prosedürünün sonunda Alışveriş Sepetinde gösterilir. Bu toplam (Müşteri'ye "Sipariş girişinde gösterilecektir. teyit ”ve" Sipariş ve sevkiyat Onayı "e-postalarında), Müşteri tarafından satın alma siparişiyle ilgili olarak ödenmesi gereken toplam tutar olacaktır. Müşteriden nihai Gümrük vergileri dışında bu tutardan daha fazla hiçbir şey ödenmez (aşağıdaki paragrafa bakın) .

4.5 Bazı çok özel yerlere gönderim, alıcı tarafından karşılanan ve ürünlerin doğrudan vergi ve gümrük idarelerine veya kuryeye teslim edilmesinin ardından ödenen ek ücretler ve maliyetler gerektirebilir. Müşteri Cool-mania'yı bu tür vergi, resim ve harçlardan tazmin eder. Bununla birlikte, Ürünlerin sevk edildiği ve teslim edildiği her bir Ülkenin kanunlarınca sağlanan herhangi bir olası vergi, resim, masraf veya diğer vergiler tamamen Müşteriler tarafından karşılanacaktır.

 

5. Nasıl satın alınır

5.1 Web Sitesinden Ürün Satın Alma, kayıt olun veya kayıt olmaksızın mümkündür. Kayıt, Müşterinin bir Kişisel Profil oluşturarak bir dizi ek hizmete sahip olmasını sağlar.

5.2 Çevrimiçi e-mağazada, Müşteri, ilgili "Ürün Bilgileri Sayfası" nda açıklandığı gibi, mevcut ve sipariş edilebilir ürünleri seçer ve Sepete ekler. Sipariş girişi sırasında, Müşterinin belirli kişisel bilgileri (kişisel veriler, veri hedefi, sabit hat numarası ve cep telefonu numarası, e-posta adresi) sağlaması gerekir; ve yasal olarak sorumlu olan kredi kartının geçerli ayrıntılarını veya diğer ödeme yöntemlerini girin (bu Satış Hüküm ve Koşullarında öngörüldüğü üzere).

5.3 Cool-mania, ödeme yapacak Müşterinin kimliğini ve sahipliğini tespit etmek için ek bilgi ve belge talep etme hakkını saklı tutar. Müşteri, sağlanan tüm bilgilerin gerçek, doğru ve eksiksiz olduğunu garanti eder (Ödeme Yöntemiyle ilgili bir sonraki paragrafa bakın).

5.4 Siparişin verilmesinden sonra (iletilen), Müşteri, mesafeli satış hükümlerine uygun olarak siparişin elektronik bir kopyasını yazdırmaya veya kaydetmeye ve mevcut genel Satış koşullarını korumaya davet edilir.

5.5 Siparişi Oturum Açarak veren Müşteri (kayıtlı bir Müşteri olduğu ve kendi profilini oluşturduğu anlamına gelir).

5.6 Müşteriye sipariş formunun doğru alındığını teyit ettikten sonra (bkz. Madde 2.6), Cool-mania siparişi işler ve müşteri tarafından girilen verileri, ödeme yöntemini, depodaki ürünlerin hazırlanmasını doğrular. Bazı durumlarda müşteri ile telefon görüşmesi gerekebilir veya ek belgeler talep edebilir (Ödeme Yöntemi paragrafına bakın)

5.7 Cool-mania, Sipariş Formunda zaten bulunan bilgilerin bir özetini içeren "Sipariş ve Sevkiyat Onayı" e-postasını göndererek siparişin kabul edildiğini bildirir: hedef veriler, sipariş edilen ürünlerin açıklaması ve miktarı, ödeme yöntemi, veri teslimatı.

5.8 Red durumunda, Müşteri, mümkün olan en kısa sürede (ve her halükarda siparişin verildiği tarihten itibaren 30 gün içinde) nedenleri içeren bir "Sipariş iptali bildirimi" e-postası gönderilerek, Cool-mania tarafından bilgilendirilecektir. Ödemenin halihazırda tamamlanması durumunda, Cool-mania, müşteriye işlemin iptali ile halihazırda tahsil edilen tutar için bağlamsal olarak geri ödeme sağlar (bkz. Madde 10. Geri ödeme yöntemi)

 

6. Ödeme yöntemleri

Paragraf 4.2'de belirtildiği gibi (Ürün Fiyatı, nakliye masrafları, vergiler ve harçlar) Para birimi dahil tüm işlemlerin müşteri tarafından ödemenin ardından Euro'ya çevrildiğini lütfen unutmayın.

6.1 Kredi kartı ödemesi

6.1.1 Kredi Kartı ile ödeme yapılması durumunda, satın alma işlemi ile ilgili tutar, Müşteri'nin online olarak gerçekleştirdiği işlem sonucunda Banka tarafından derhal borçlandırılacaktır.

6.1.2 Müşteri tarafından sipariş verildiğinde, web oturumu Web Sitesinden GP WEBpay'in web sitesinde (SSL) güvenli bir sayfaya yönlendirilecektir. Böyle bir Web Sitesinde Müşteri, Fiyatın ödenmesini tamamlayabilecektir.
Cool-mania, satın alma işlemi sırasında hiçbir zaman Müşterinin kredi kartıyla ilgili bilgileri bilemez. Verilere Cool-mania veya üçüncü şahıslar tarafından veya bir sipariş sırasında veya daha sonraki zamanlarda erişilemez. Cool-mania arşivi bu tür verileri tutmaz. Hiçbir durumda Cool-mania, Web Sitesinde satın alınan ürünlerin ödemesi üzerine üçüncü şahıslar tarafından yapılan herhangi bir sahtekarlık veya yasa dışı kötüye kullanımdan sorumlu tutulamaz.

6.1.3 Cool-mania, müşteriden e-posta yoluyla geçerli bir kimlik kartının ön / arka yüzünün bir kopyasını göndermesini isteme hakkını saklı tutar. E-posta talebi, belgenin Cool-mania tarafından alınması gereken süreyi belirleyecektir. Her durumda bu süre 5 iş gününden fazla olmayacaktır. Talep edilen belge için bekleyen sipariş askıya alınacak. Talep olması durumunda Müşteri, talep ettiği tüm belgeleri belirtilen süre içerisinde göndermekle yükümlüdür. Cool-mania bu belgeleri e-posta talebinde olduğu gibi istenen süre içinde almazsa veya geçersiz veya süresi dolmuş belgeler almazsa. Sözleşme, Sanatın amacına uygun ve uygun olacaktır. 1456 cc olacak ve müşterinin davranışının bir sonucu olarak Cool-mania'nın karşılaşabileceği herhangi bir hasar için tazminat hakkı dışında sipariş daha sonra iptal edilecektir. Sözleşmenin feshi, Cool-mania'nın talep ettiği belgelerin son teslim tarihinden itibaren en geç 2 gün sonra Müşteri'ye e-posta ile bildirilecek ve siparişin iptali ile sonuçlanacak ve ödediği tutar iade edilecektir. Cool-mania gerekli belgeleri belirtilen süre içerisinde teslim alırsa, teslimat koşulları, yani Ürünün sorumluluğunun kurye tarafından alınması, Merkez tarafından dolandırıcılık riskini önleyen işlem onayından sonra Müşteriye bildirilecektir.

6.1.5 Cool-mania, Müşterinin kredi kartına veya bu hesapla ilişkili diğer herhangi bir ödeme yöntemine bağlı herhangi bir şekilde verileri bilemez ve saklamaz).

6.2 Banka Havalesi

6.2.1 Müşteriler banka havalesi yoluyla ödeme yapabilir. Sipariş edilen ürünler, ödemeyi aldıktan sonra gönderilecektir.

TRY Banka hesap numarası: TR60 0010 3000 0000 0062 8668 87
Hesap sahibi: Media Leaders s.r.o.

Değişken sembol (yeniden referans) : Sipariş numaranız

7. Gönderi

7.1 "Sevkıyat" terimi, Cool-mania'nın Ürünü, ürünü sorumlu alan tanımlanmış Taşıyıcıya emanet ettiği anı ifade eder (kriterler, sipariş edilen ürünün türüne ve varış yerine bağlı olarak değişebilir)

  • Genellikle 5 iş günü içinde ulaşır (varış ülkesine göre değişebilir)
  • Uluslararası Posta 1. sınıf 'Teslimat İçin İmzalandı - Uluslararası' İmzalandı '
  • GLS kurye hizmeti - Uluslararası teslimat

7.2 Gönderi koşulları ve Teslimat koşulları, her bir ilgili "Ürün bilgileri sayfasında" münferit ürünle ilgili olarak özellikle belirtilmiştir. Aksi belirtilmedikçe, gönderi koşulları siparişin iletildiği tarihten itibaren geçerli olacaktır.

7.3 Farklı stok durumuyla aynı anda birden fazla ürün sipariş edilirse, Cool-mania yalnızca bir sevkiyat gerçekleştirecektir. Sevkiyat, en uzun süreler dikkate alınarak gerçekleştirilecektir (örn. "Stokta Yok" statüsünde 1 ürün sipariş edilmesi durumunda, "Stokta" statüsündeki bir ürünle birlikte, her iki ürün de daha uzun nakliye süresiyle gönderilecektir, yani 30 gün).

 

8. Teslimat: Ücretler ve şartlar

8.1. Ürünlerin teslimatları, Müşteri tarafından Sipariş Modülünde belirtilen varış noktasının posta adresine yapılır.

Paketleme ve Teslimat Ücretleri

Dünya Standartı - 8 € (Dünya çapında teslimat)

dünya çapında teslimat nakliye

8.2 Müşterinin, Ürünün teslimat yeri ile ilgili her türlü özel özelliği rapor etmesi gerekmektedir. Yanlış bilgi ve ayrıntıların verilmesi durumunda, Ürünün teslimatını tamamlamak için Cool-mania'nın dayanacağı herhangi bir ek masrafın yüklenmesi Müşterinin sorumluluğunda olacaktır.

8.3 Siparişin teslimi cadde düzeyine göredir. Posta kutularına, postanelere teslimat yapmıyoruz ve nakliye / nakliye komisyoncularıyla ilgili üçüncü bir şirkete teslimat yapmıyoruz.

8.4 Posta hizmetinde alıcıların imzasının bulunduğu andan itibaren satın alınan mallara ilişkin tüm sorumluluk ve risk Müşteriye aittir.

8.5 Alınan malların fiziki, yazışması veya eksiksizliği ile ilgili herhangi bir sorun, Müşteri tarafından derhal ve teslimat tarihinden itibaren en geç 5 gün içinde [email protected] adresine e-posta ile bildirilerek, Cool-mania'ya bildirilmelidir.

8.6 Müşterinin satın aldığı ürünü tekrar göndermesini istemesi durumunda, Cool-mania, Ürünü Cool-mania'ya iade etme maliyetine ek olarak, ücreti taşıma hakkını saklı tutarak yeni bir teslimata geçecektir.

8.12 Satın alınan ürünün teslim edilmemesi veya Teknik Özellikler bölümünde belirtilen teslimat koşullarına göre gecikmesi durumunda, Müşteri bunu e-posta yoluyla bildirebilir: [email protected] . Cool-mania şikayeti inceleyecek ve sonucu müşteriye en fazla on beş (15) iş günü içerisinde e-posta yoluyla derhal bildirecektir.

9. İade: Cayma Hakkı

9.1 Madde 64 ve devamı uyarınca. Tüketici Koduna (206/2005 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname) göre Müşteri "Tüketici", Ürünün teslim alınmasından itibaren (14) gün içinde Ürün'ü herhangi bir sebep göstermeksizin ve cezasız olarak satın almaktan cayma hakkına sahiptir. Aşağıdaki noktalarda belirtilen şartlara göre

9.2 Cool-mania, Müşteriye, bu Hakkı kullanmak için Tüketici Kodunun (müşterinin 14 gün içinde posta iadeli taahhütlü mektupla yazılı bir bildirim göndermesi gerektiğini belirten) sağladığından daha iyi şartlar verir; Ürün teslim tarihinden itibaren 15 iş günü içinde e-posta yoluyla: [email protected] Konu: ("Cayma hakkını uygulamak istiyorum)

9.3 Müşteri, cayma talebini bildirirken, sipariş numarasını (satın alma sırasında verilen), cayma hakkını kullanmak istediği Ürünü veya Ürünleri belirtmeli ve satın alma işleminden cayma niyetini açıkça ifade etmelidir.

9.4 E-posta yoluyla para çekme talebini aldıktan sonra, Cool-mania Müşteri Hizmetleri müşteriye ürünlerin nasıl iade edileceğine dair talimatları derhal sağlayacaktır. Ürünler iletişim sayfasında verilen firma adresine gönderilmelidir.
Ürün, aşağıdaki maddelerde belirtilen koşullara uygun olarak, bozulmamış, kullanılmamış, tüm orijinal parçaları ve ambalajı (poşet ve / veya ambalaj) ile birlikte eksiksiz olarak iade edilmelidir 9.5

9.5 Nasıl iade edilir - Gönderiyi müşteri tarafından iade edin

9.6 Geri çekmenin Art. 64 ve sıra. Tüketici Kodu ve özellikle Ürünün tüm parçaları eksiksiz değilse ve / veya ayrılmaz bir parçayı oluşturan aksesuarları ve / veya unsurları (örneğin, etiket yine de tek kullanımlık mühürle ürünlere yapıştırılmış olmalıdır) ürünün ayrılmaz bir parçası) ve / veya orijinal ambalajında değil veya müşteri tarafından hasar görmüş veya kullanılmış olsa bile (ürünler giyilmemiş, yıkanmamış, kullanılmamış), makul durum tespiti sınırı dışında, sözleşmenin feshini içermeyecek ve sonuç olarak, Müşteri tarafından Ürün için ödenen miktarın iadesi hakkına sahip olmayacaktır. Ürün, Cool-mania'nın deposunda Müşterinin hizmetinde kalacak, teslim alınmasını beklerken, aynı zamanda geri çekme talebini de iptal edecektir.

9.7 Madde uyarınca. Tüketici Kodunun 67, dördüncü paragrafı, yalnızca ürünü aldıktan sonra ve yalnızca geri çekilme ve bütünlük haklarını kullanmak için hüküm ve prosedürlere olumlu bir şekilde uyulduğunu doğruladıktan sonra (yukarıdaki paragraflarda belirtildiği gibi) Cool-mania, Ürünün teslim alındığı tarihten itibaren on dört (14) gün ve her halükarda Cool-mania'nın geri çekilme talebinin bildirildiği tarihten itibaren otuz (30) gün içinde müşteri tarafından ödenen tutarları iade edin. Geri ödeme, teslimat ücretlerini içerecek, ancak herhangi bir "ek teslimat hizmeti" satın alınması için ödenen tutarı içermeyecektir.

ŞİKAYET FORMU - (iade edilen malların yerine getirilmesi ve gönderilmesi gerekir - ürün kusurları için 2 yıl garanti uygulayın)

GERİ ÇEKME FORMU - (Ürün teslim alındıktan sonra 14 gün içinde iade edilen malların yerine getirilmesi ve gönderilmesi gerekir)

 

10. İADE PROSEDÜRLERİ

10.1 Geri ödeme, ödeme işleminin iptali ile yapılacaktır (ödeme müşteri tarafından kredi kartı veya banka havalesi ile yapılmışsa)

10.2 Sipariş formunda belirtilen ürünlerin alıcısı ile satın alma bedelini ödeyen arasında uyumsuzluk olması durumunda, cayma hakkı durumunda tutarların iadesi Cool-mania tarafından yapılacaktır, ödemeyi yapanlara.

10.3 Bölüm 4.1'de daha önce belirtildiği gibi, bir Avrupa Birliği Ülkesinde ikamet eden Müşteriler tarafından yapılan tüm işlemler, müşteri tarafından yapılan ödemenin bir sonucu olarak Euro'ya çevrilir. Euro dışındaki para birimlerindeki ödemeler için, Cool-mania miktarı yine de Euro cinsinden döndürür, para birimi tutarı daha sonra geri ödemenin yapıldığı gündeki değişim oranı üzerinden hesaplanır. Döviz kuru riskleri bu nedenle müşteriye yüklenir.

 

11. Konvansiyonel Garanti

11.1 Web sitesinde satılan ürünler, doğalarına bağlı olarak, üretici tarafından verilen geleneksel bir garanti ("Konvansiyonel Garanti") kapsamında olabilir. Müşteri bu garantiye yalnızca üreticiye güvenebilir. Süre, bölgesel genişletme, kullanım şartları ve koşulları, kapsanan hasar türleri ve / veya kusurlar ve garantinin her türlü sınırlaması üreticiye bağlıdır ve ürün kutusunda yer alan garanti belgesinde belirtilmiştir.

Ürünlerin üreticisi, bu tür Ürünlerdeki kusurlardan kaynaklanan her türlü zarardan sorumlu olacaktır.
Bu tür bir Garanti isteğe bağlıdır ve Yasal Garantiyi eklemez, değiştirmez, sınırlamaz veya hariç tutmaz ve Yasal Garantiyi etkilemez.

 

12. Uygunluk kusurları için 24 aylık Yasal Garanti

12.1 Tüketici Koduna göre, Web Sitesinde "Tüketici" ye satılan tüm ürünler, sözleşmelerde istenen ve beyan edilen kalite ile uyumsuzlukları kapsayan 24 aylık Yasal Garanti kapsamındadır (Madde 128 ff. 206/2005). Garanti hizmeti almak için, Müşteri sipariş makbuzunu ("Sipariş ve Sevkiyat Onayı" e-postası veya kurye teslimat belgesi veya ödeme belgesi) saklamalıdır.

12.2 24 aylık Yasal Garanti, satın alma sırasında belli olmayan, malların teslimi sırasında mevcut olan, ürünün uygun şekilde kullanılması, kullanım amacına uygun ve aşağıda belirtilen şekilde kullanılması halinde ürünün kusurlarını veya uygunsuzluğunu kapsar. Üretici (belgelerde bulunan hükümler sonunda ürüne eklenir.
Uygunluk kusuru, tespit edildiği tarihten itibaren iki ay içinde, garantinin iptal edilmesine bağlı olarak feshedilmelidir.

12.3 Mallar, tüketiciye teslim anında aşağıdaki durumlarda sözleşmeye uygun kabul edilir:

12.4 Bu nedenle, Müşterinin tesadüfi gerçekler veya sorumluluğu ile belirlenen veya ürünün kullanım amacına uygun olmaması ve / veya teknik belgelerde belirtilen kusurlar Yasal Garanti kapsamı dışında tutulur.

12.5 Üründe bir kusur veya uygunsuzluk olması durumunda, Cool-mania, müşteriye ücretsiz olarak ürünün uygunluğunun eski haline getirilmesini sağlar: ürünü tamir ederek veya eşit veya daha büyük özelliklere sahip başka bir ürünle değiştirerek. Aksi takdirde, uygun fiyat indirimi veya sözleşmenin feshi ile ödenen miktarın iadesi.

12.6 Yasal Garantiden yararlanabilmek için Müşteri, öncelikle malların satın alma ve teslimat tarihlerine ilişkin kanıtları sağlamalıdır. Müşterinin, bu tür kanıtlar için, Cool-mania'nın gönderdiği "Sipariş ve Gönderi Onayı" e-postasının bir kopyasını veya satın alma işleminin gerçekleştirildiği tarihi onaylayan diğer belgeleri (örneğin, kurye teslimat belgesi) kaydetmesi tavsiye edilir. veya ödeme belgesi).

12.7 Müşteri, Cool-mania'ya, [email protected] e-posta yoluyla uygunsuzluğun giderilmesini gerektiren özel bir iletişim göndermelidir Konu: Ürün arızalı

12.8 Garantinin uygulanmasının kusurun giderilmesi için ürünün iade edilmesini öngördüğü durumlarda, ürün Müşteri tarafından orijinal ambalajında, tüm parçalarıyla birlikte (ambalaj ve her türlü dokümantasyon ve aksesuar ekipman dahil) iade edilmelidir. Orijinal paketin zarar görmesini sınırlandırmak için başka bir kutuya koymanız önerilir. Doğrudan orijinal ürün ambalajı üzerine etiket veya bant yapıştırılmasından kaçınılmalıdır.

12.9 Kusur bulunmazsa veya ürüne uygun değilse, 206/2005 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname uyarınca, Müşteriden tüm kontrol ve onarım masrafları ve diğer masraflar ( ulaşım, vb.) sonunda Cool-mania tarafından sürdürüldü. Kusur, alıcının ihmalinden veya yanlış kullanımından, dolandırıcılıktan, nemden veya imalat veya üretim kusurlarıyla ilgili olmayan diğer nedenlerden kaynaklanıyorsa garanti geçersizdir.

 

13. Gizlilik

13.1 Sipariş Modülünün doldurulması sırasında Müşteri tarafından talep edilen ve sağlanan kişisel veriler, Müşterinin taleplerini karşılamak için toplanır ve işlenir ve hiçbir koşulda üçüncü şahıslara lisans verilmez. 30.06.2003 tarihli ve 196 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede belirtilen gizlilik koduna ve müteakip değişikliklere tabi olarak kişisel verilerin işlenmesine ilişkin kurallar.

14. Sitedeki hatalar ve / veya yanlışlıklar

14.1 Cool-mania, hataları veya yanlışlıkları önlemek için sürekli olarak çevrimiçi kataloğu kontrol etmeye kararlıdır. Bununla birlikte, Web Sitesinin hatalar, yanlışlıklar veya eksiklikler içermesi mümkündür.Cool-mania, Web Sitesinde yer alan tüm hataları, yanlışlıkları veya eksiklikleri, sonunda bir Sipariş alındıktan sonra bile düzeltme hakkını saklı tutar. Ayrıca Müşteriye önceden bildirimde bulunmaksızın herhangi bir zamanda bilgileri değiştirme veya güncelleme hakkını saklı tutar.