Malların talepleri ve iadesi

Sipariş edilen ürünler iyi değil veya beklentilerinize uygun değil mi? Ürünler hakkında nasıl şikayette bulunabileceğinizi size bildireceğiz veya ürünlerin iadesi konusunda size yardımcı olacağız.

Bir ürün veya gönderi hakkında şikayette bulunmak istiyorum

Satın alınan ürün düzgün çalışmıyorsa kurulum, onarım veya değiştirme konusunda yardım sağlayacağız. Şikayet formunu doldurup ürünlerle birlikte adresimize göndermeniz gerekmektedir.

Malları talep edin

Sözleşmeden cayıp ürünü iade etmek istiyorum

Teslimattan itibaren 14 gün içerisinde satın alma sözleşmesinden cayabilirsiniz, yani e-mağazamızdan satın aldığınız ürünleri hiçbir sebep göstermeksizin iade edebilirsiniz. Sözleşme cayma formunu doldurup ürünle birlikte adresimize göndermeniz gerekmektedir.

Malları iade etmek

 

SSS - En sık sorulan soruların yanıtları

1. Şikayet Departmanı ile nasıl iletişime geçebilirim?

Şikayet Departmanımızla [email protected] adresine e-posta göndererek iletişime geçebilirsiniz.

 

2. Bir talebin işleme alınması ne kadar sürer?

Şikayetleri derhal işleme koyarız, ancak bu süre, alındığı tarihten itibaren en geç 30 gün içindedir.

 

3. Malları iade ederken nasıl ilerlemeliyim?

Ürünü teslim aldığınız andan itibaren 14 gün içerisinde veya sizin belirleyeceğiniz bir kişiye teslim ettiğiniz andan itibaren 14 gün içerisinde sözleşmeden cayabilir ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü iade edebilirsiniz. Malları iade ettikten sonra ödenen satın alma tutarını, ödemenin hesabınıza gönderilmesi şeklinde size iade edeceğiz.

 

4. Şirket olarak satın alırsam sözleşmeden dönebilir miyim?

Hayır, maalesef firma şahıs değildir ve bu nedenle özel şahıslarda olduğu gibi 14 günlük yasal süre içerisinde mal iadesi yapılamamaktadır. Malın başka bir ürünle değiştirilmesi konusunda anlaşmaya varmak mümkündür.

 

5. İade edilen malların nakliye masraflarını kim karşılıyor?

Malların depomuza geri gönderilmesi tamamen sizin yetkiniz dahilindedir. Bu aynı zamanda bununla ilgili maliyetler için de geçerlidir.

 

6. İade etmek istediğim ürünü nereye göndermeliyim?

Malları iade etmeden önce, uygun şekilde paketleyin ve paketin dış tarafına adresimizin yazılı olduğu bir etiket yapıştırın. İade edilen ürünlerle birlikte paketin gönderileceği adres:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Ama dikkat et! Paketinizi taşıyıcıdan almamızın durumundan sorumlu tutulmayacağız. Bu nedenle, malları göndermeden önce bizden geldiği orijinal durumuna koyun ve kutuyu, nakliye sırasında malların zarar görmesini önleyecek malzeme ile doldurun. Buna rağmen bize gelirken gönderinizin başına bir şey gelirse, derhal paketi sizden teslim alan nakliyeciyle iletişime geçin ve hasarın tazminini talep edin.

 

7. Malları değiştirmek istiyorum (örneğin yanlış beden nedeniyle). Nasıl ilerlemeliyim?

Ürün hiç kullanılmamışsa (yani üzerinde herhangi bir yabancı madde - saç, kir vb. yoksa), sadece denenmişse, ürünü başka bir bedenle değiştirmek mümkündür. Ancak şikayet formunun doldurulması ve başka bir ürün/beden ile değişim talebinin notta belirtilmesi gerekmektedir.

 

8. Herhangi bir ürünü iade edebilir miyim?

Kesinlikle hayır. Kanun, hangi ürün kategorilerinin iade edilemeyeceğini kesin olarak tanımlamaktadır. Örneğin kulak içi kulaklıklar (casus kulaklıklar) ve benzerleri.

Alıcı, konusu olduğu sözleşmeden cayamaz

  1. alıcının özel gereksinimlerine göre yapılan malların, ısmarlama malların veya özellikle bir alıcıya yönelik malların satışı (örneğin, bir neon logo veya gobo projektör üretimi, alıcının isteğine göre özel yapılmış isim etiketleri üretimi),
  2. Kalitesi hızla azalan veya bozulan malların satışı,
  3. Ürünlerin tesliminden sonra sağlık koruması veya hijyen nedeniyle iadeye uygun olmayan ve koruyucu ambalajı kırılmış, koruyucu ambalajı içerisinde bulunan malların (örneğin kulak içi kulaklık - casus kulaklık, nitrit temizleyici vb.) satışı. ),
  4. elektronik içeriğin fiziki ortam dışında sağlanması, sağlanması tüketicinin açık rızasıyla başlamışsa ve tüketici bu rızayı açıklayarak sözleşmeden cayma hakkını kaybettiğine dair usulüne uygun olarak bilgilendirildiğini beyan etmişse (örneğin, bir yazılım dijital/elektronik lisansı).

 

9. İade edilen ürünün ödemesini ne zaman alacağım?

İade edilen ürünler için parayı, paketi aldıktan ve iade edilen malları kontrol ettikten sonra en geç 14 gün içinde göndeririz. Kanunen, sözleşmeye göre malları işleme koymak için depoya teslim aldığımız tarihten itibaren 14 günümüz var. Ödemenin bize geldiği yöntemi kullanarak paranızı geri alacaksınız. Ekspres ödemelerde (Kredi kartı, Google Pay, Apple Pay vb.) para 3 iş günü içerisinde hesabınıza ulaşır. Banka havalesi genellikle 1-3 iş günü sürer. Ödeme teslimatta nakit olarak yapıldıysa, geri ödeme için forma hesap numarasını IBAN formatında (Alıcının adını da ekleyin) doldurmanız gerekir; ödemeyi banka havalesi yoluyla iade edeceğiz.